ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 264
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 55
  • بازديد ديروز : 91
  • بازديد کننده امروز : 32
  • بازديد کننده ديروز : 35
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل ديروز: 2
  • بازديد هفته : 280
  • بازديد ماه : 1,101
  • بازديد سال : 5,462
  • بازديد کلي : 37,906
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.190.207.176
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

قبلا فکر می کردم اگه یه مسواکی خیلی نرمه مال خودشه. یعنی کلا این جوری تولید شده. اما تازگیا متوجه شدم که شرکتای معتبر مسواکاشون رو تو سه مدل سری می زنن. مثلا یه مدلی از یه مسواک با سه تا برس نرم و متوسط و سخت تولید می شه. شاید خیلی ها بدونن. اما من تازه به این موضوع دقت کردم. یکم هم سلیقه ایه که کدومش براتون خوبه. من متوسط استفاده می کنم. به نظرم حد وسط از همش بهتره. خیلی نرم باشه زیاد تمیز نمی کنه. از طرفی سفت بودن بیش از حدم باعث میشه اگه سفت مسواک بزنید یه لایه از دندوناتون بره.

 

شرکتای حرفه ای معمولا سری های مختلف تولید می کنند. مثلا مسواک اورال بی رو می تونید در هر کدوم از این مدلا پیدا کنید. شاید تو ایرانیا این قدر تنوع سری پیدا نکنید. البته بعضی مدلا مثل پنبه ریز دارن این مدلای سری رو. حتی مسواکای برقی هم سری های سفت و متوسط و نرم دارن. باید دقت کنید قبل از خریدتون. چون قیمتشون هم گرونه و اگه خوب نباشه براتون هزینه ای که کردید رو انگار دور ریختید.

 

جدا از اون سری های مسواک اندازه های مختلفی هم دارن. از سری کوچیک داریم تا متوسط و یکم بزرگ تر. با توجه به اندازه دندوناتون و اندازه فک و دهانتون می تونید انتخاب کنید. مثلا من دهان کوچیکی دارم و همون کوچیکا هم برام خوبه. متوسط هم خوبه و از هر دوتاش راضیم. اما شوهرم بزرگ استفاده می کنه. کوچیکا براش مثل مسواکای بچه میشن. یعنی جدا از این که سری ها نرمی و سفتی دارن اندازه هم دارن. پس باید قبل از خرید بدونید چی میخاید و دنبال همون باشید. سایتای حرفه ای هم اندازه دقیق رو می نویسن. چون می دونن که مردم اگه چیز حرفه ای بخوان این موارد براشون خیلی مهمه.

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

پیوندهای روزانه